Tilaus- ja toimitusehdot

Riitanpihapuoti (Tmi Riitta Jaakonmäki (Y-1336240-6), sähköposti rimulikka @gmail.com, puh 040-5932558) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen Ahvenanmaata lukuunottamatta. Tuotteiden hinnat sisältävät marginaaliveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti, eikä tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun oletetaan tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilaus syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa ei takaa, että sivulla näkyviä tuotteita on saatavilla. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta.

Ennen maksamista kannattaa varmistaa toimitusaika, tilauksen tiedot ja tilatut tuotteet. Kun tilaus on maksettu verkkopankissa, sitä ei voi enää muuttaa. Saat tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostiisi, mikä edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna Checkout. Voit maksaa ostoksesi verkkopankissa ja käytössäsi on suomalaisten pankkien Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP-pankki, Säästöpankki, S-pankki ja Ålandsbanken maksupainikkeet. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Tiliotteessasi maksunsaajana näkyy Klarna Checkout, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Maksunvälittäjä Klarnasta löydät tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu.

TOIMITUS JA TOIMITUSKULUT

Toimitustapoina on Postin ”Postipaketti” tai ”Nouto myymälästä”. Kun valitset ”Postipaketin”, paketti lähetetään sinulle osoitteesi mukaiseen lähimpään Postiin. Jos haluat paketin toimitettavaksi Postin pakettilokerikkoon, kerro lisätiedoissa haluamasi lokerikon osoite. Lähettämisen yhteydessä sinulle tulee sähköpostiisi ilmoitus Postin seurantakoodista, jolla voit seurata paketin kulkua.

Toimitusaika on yleensä 2-7 arkipäivää

Jos valitset ”Nouto myymälästä”, kerro lisätiedoissa milloin tulisit noutamaan, sillä myymälä on avoinna vain sopimuksesta.

Postipaketin hinta on aina 7,90 ja sisältää pakkausmateriaalit ja kulut. Hinta on aina sama tilasitpa sitten yhden tai useampia tuotteita.

Pakettien teossa käytetään aina kierrätysmateriaalia, joten tilauksesi toimitetaan käytetyssä ja mahdollisesti jonkun muun yrityksen kuvilla varustetuissa laatikoissa. Paketointi suoritetaan huolellisesti, jotta vaurioilta vältyttäisiin.

Jos noudat myymälästä, ei toimituskuluja synny.

KULJETUSVAURIOT

Joskus saattaa paketti vaurioitua kuljetuksessa, joten lähetyksen saavuttua, tarkista tuote. Jos vahinko on sattunut, kuvaa vaurioituneet osat ja ota pikimmin yhtettä asiakaspalveluun sähköpostitse rimulikka@gmail.com, tai puhelimitse 040-5932558.

PALAUTUSOIKEUS

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun rimulikka@gmail.com, niin saat ohjeet palautukseen. Palautuksen tulee olla ehjä ja samakuntoinen kuin myymälästä lähtiessä ja palautuksen maksaa tuotteen tilannut asiakas itse. Huom! Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain mukainen palautus/peruutus. Noutamattomista lähetyksistä perimme meille aiheutuneet, toteutuneet lähetys- ja palautuskulut.

Ostoskori